Publicerat: 2006-01-04 Klockan: 16:25:34

långhelg...igen!

ja nu är jag ledig i 4 dagar o det ska bli så gött! ikväll ska pierre o jag leka fredag o äta tacos o kolla på saw 2.. hur vi nu ska våga sova sen det vet jag inte. imorn ska vi mysa ihop o så kanske gå o se på narnia. fredagen ska först tillbringas i smedby hos syrran. pierre ska hjälpa walle o lägga golv.. sen ska vi till sörping o umgås med michan o micke. vi ska även titta förbi både peter o kerstin o småbröderna ♥ de behöver stöd nu! ♥ på lördag är det dags för middag hos mina föräldrar o sen ska vi troligtvis på avskedsfest för sigrid.. pierres chefs flickvän som ska till afrika i 3 månader. på söndag blir det slapp!

jag var sömnlös inatt med.. det är hopplöst det här.. ska det bli som i somras? ska jag få "varannannattssöm" kanske.. sista gången jag kikade på klockan var vid 3.30.. usch usch o usch.. jag tror det finns för mycket som ligger o maler i mig så jag kan inte slappna av när det är daxs..

                                                   michankärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0