Publicerat: 2006-01-05 Klockan: 19:59:38

gudfadern

mm.. den långa helgen jag nämnde igår.. den har vi än så länge tillbringat med coppolas storfilm gudfadern II.. vi såg ettan för några dagar och kommer med största sannolikhet att se trean de närmsta dagarna.. dagen började med att pierres storesyster lotta ringde o väckte oss.. hon kom på besök o vi pratade mycket om situationen i sörping.. men det är inget jag vill nämna nu.. orkar faktiskt inte tänka på det just nu.. så som ni förstår var det inget muntert..

sedan blev det staden.. jag tog en promenad dit o pierre o jag gick en sväng o lunchade.. vi kommer att fortsätta att tillbringa dagen i lugnets tecken.. jag kommer nog att sätta in kort o sedan se en film till kanske.. ahh vad jag njuter av lugnet! 


                                                   poxs familjmin familj

Kommentarer
Postat av: Jessica Davidsson

det låter som en härlig dag loppan helt rätt ta de lugnt och ägna tid åt er själva. Känner du att du behöver prata av dig är de bara du slår en signal till mig.... älskar dig vännen puss

2006-01-05 @ 23:06:37
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0