Publicerat: 2006-01-30 Klockan: 13:49:21

funderingar

  galna lilla snutt.. alltid lika roliga grimaser... vill att allt ska vara ogjort o att du ska vara här med oss igen...

varför blev det såhär..? varför blev du sjuk..? varför kunde du inte få stanna kvar hos oss..? vad fan är det för mening med allt det här..? nej jag köper det inte.. det ska inte behöva vara såhär.. varför måste så unga människor ryckas bort från oss.. varför var min älskade snutt tvungen att ryckas bort från mig..??

det är hemskt.. nått mer som är hemskt är att det var "som vanligt" idag på jobbet.. hur kan det vara det.. hur kan det bli som vanligt.. gaah.. men det var verkligen det.. förrutom att jag fick en himla massa kramar o det kanske jag inte brukar få.. men annars var det som vanligt.. barnen hade saknat mig o visste varför jag var borta                    
---> " du var inte sjuk.. det var en flivka som var lika lång som du ungefär och hon var så sjuk så hon var tvungen att dö.. o då blev du ledsen.."

mm mina älskade små sötnosar på jobbet.. fröken är fortfarande ledsen.. för hon kan inte få det här ogjort.. hur mycket hon än vill så går det inte...

  älskade ängel..

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja de gulliga barnen så söta de är, gud vad hemskt ja håller med dig förstår att du inte vill acceptera detta! Så sorgligt inlägg,,*snyft* du har så intressanta tankar jossan,,, duktig på att skriva är du med puss

2006-01-30 @ 15:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0