Publicerat: 2006-01-11 Klockan: 19:55:29

en rolig sak!!!

här kommer en rolig sak mitt bland alla trista saker...

http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?s=1&u=g0&lang=EN

på denna sida kan du ladda upp en bild på dig själv o sen tar sidan ut de kändisar du är mest lik..

här är de jag är mest lik av denna bild.. obs det blir olika kändisar beroende på vilken bild du väljer! men av 3 av de bilder jag testa så fick jag sandra bullock o sarah michelle geller alla gångerna.. tehe.. sen står det procentenhet hur lik man är oxå!

 

av denna bild blev jag lik följande;


Kommentarer
Postat av: jessica

häftigt de kanske man skulle kolla men kanske inte nu när ja är gravid och stor. he he puss

2006-01-11 @ 22:02:08
Postat av: Hillevi

Va roligt det var att testa! :)

2006-01-11 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0