Publicerat: 2006-01-01 Klockan: 12:28:12

2006

ja nu är det helt plötsligt år 2006. året som jag sett fram emot.. jag ska ta emot detta år med öppna armar. jag ska försöka att inte blicka tillbaxs mer än i lägen som jag tagit lärdom av. jag ska försöka att se framåt med öppna ögon!

igår var vi på nyårsfest hos sofie o romme. och jag kan ju säga som så att man kan ju aldrig bjuda igen dem alltså.. oj vilket upplägg.. oj vilken god mat.. oj vad allt var lyckat.. tehe.. helt underbart!

men nu tillhör oxå det det förgångna.. tehe.. det var ju förra året.. nu är det ett nytt härligt år!

för mer info om hur mitt år har varit gå in på www.lunarstorm.se o läs under ____Josephines____ dagbok rubrik årskrönika 2005

                                                       


Kommentarer
Postat av: jessica

gaah ja först¨r inte hur man länkar till din blogg.
och du lägger upp bilder samtidigt som du skrivit de kan inte ja, eller ja förstår inte. Vi måste ta en dag så du får VISA mig,hehe fast ja haft den blogg längre en dig har ja fortfarande inte lärt mig kram

2006-01-03 @ 16:42:35
URL: http://jezziee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0