Publicerat: 2006-02-03 Klockan: 08:33:52

tomt..

hmm.. det var lite lustigt igår.. lite avskalat o tomt.. det märktes att det var en viktigt ingrediens som fattades.. nämligen lilla snuttfia.. michan fattades verkligen hos oss igår.. micke kom o det var precis som vanligt först.. sen efter ett tag när ingen kom på efterkälken, eller toaletten aldrig spolade, det var ingen som bara började skratta helt plötsligt, eller sa "vaddå jag fattar inte?"..

igår märktes det verkligen att du fattades michan. o det var faktiskt en skön "normal" känsla. jag har ju varit skaplig orolig på sistone att jag bara läggar allt på sidan. men igår kände jag det verkligen..

tack johanna för mailet o de fina dikterna. tack sabina för vykortet o den fina sångtexten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0