Publicerat: 2006-02-08 Klockan: 19:15:33

saknaden gör sig påmind...

ja  ibland kommer den när man minst anar det.. när man går i en icaaffär o helt plötsligt så spelar radion en celine dion låt.. eller när jag är ute o surfar på nätet och så hamnar jag hos en av hennes kompisar.. o de skriver så mycket.. de har så många tankar.. de har också väldigt dåligt samvete för att de inte fanns hos henne den sista stunden.. jag blir ledsen varje gång när jag läser deras tankar.. deras funderingar och vad de egentligen trodde..

jag vill att du ska komma tillbaks michele.. det är så många som saknar dej... det är så många som är ledsna över att du inte längre finns hos oss.. vi vill ha dig här michele.. jag som alltid skickade alla hjärtans dag kort till dej gumman.. vart ska jag nu skicka dem? jag får addresera dem till änglarna...

jag älskar dej snuttunge.. så jävla mycket...

"jag älskar dej med storesizz.. mest av allt"
  mm.. så fick jag nästan alltid till svar... "storesizz".. lilltjejen.. kom tillbaks......................

Kommentarer
Postat av: jessica+magen

SÅ HIMLA HEMSKT tycker de är så sorgligt jag förstår att ni saknar henne.......ibland undrar man hur livet är tänkt.

2006-02-10 @ 22:00:41
URL: http://jezziee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0