Publicerat: 2006-02-01 Klockan: 18:50:06

ny månad.. nya tag??

mm kanske det.. idag gick jag ner på stan o solade efter jobbet.. på väg hem så gick jag o pratade för mig själv (jag tror inte att jag har blivit helt galen än..).. jag gick och låtsasberättade om michans o våra sista timmar för mig själv.. som om jag berättade det för någon annan.. bara att det inte var någon annan med mig..

jag tänkte att det kanske är det enda sättet för mig att förstå vad som har hänt.. eftersom att jag inte förstår det när jag tänker det så kanske jag var tvungen att gå igenom det högt.. men nej.. det tycks inte ha hjälpt så mycket.. blä....... men det är ju det att det var så verkligt de första två dagarna.. varför kan det inte vara det nu oxå för? varför måste jag finnas i denna mittemellan värld.. där jag inte blir klok på mig själv..

pierre är i sörping nu.. prästen är där o de planerar begravningen.. kanske blir det verkligt efter den.. kanske kan man ta nya krafter efter det.. kanske blir mars månad en månad där ¨"ny månad... nya krafter??" stämmer....

tänker på många av mina vänner.. ni vet vilka ni är..

Kommentarer
Postat av: Jessica

De kanske är nyttigt hi hi att du pratas för dig själv för att få dig själv att förstå, du är inte galen ja lovar, härligt att sola skulle ja med behöver verkligne men de får bli efter graviditetn puss

2006-02-02 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0