Publicerat: 2006-02-17 Klockan: 14:46:08

någonstans grönskar det...

mm.. någonstans grönskar det.. någonstans finns det hopp.. det kommer inte vara dystert resten av livet.. vi kommer att få det bra..

idag är en sån dag när jag känner hopp om framtiden o vad den har att ge till oss.. idag är en bra dag.. nuförtiden är det nämligen så att det finns bra dagar.. och så finns det dåliga.. ibland även mellanting.. men just nu går mitt liv mest i svart och vitt och inte så ofta grååskalor. utan det är antingen eller. inte så mycket "nja" längre. utan ja eller nej.

men jag längtar efter gråskalorna. de är sköna att ha. att kunna ha brett känsloregister. och det kommer. det vet jag att det gör. men just nu är jag tacksam bara jag slipper känna att allt är svart och nej. jag är tacksam för att det finns en vit sida också.. och ett ja!

idag är det ett ja!


Kommentarer
Postat av: Linda sundberg

hej Jossan!
va glad jag blev av att läsa din dagbok för idag=) det värmde!! sköt om dig! puss o kram från linda

2006-02-17 @ 23:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0