Publicerat: 2006-02-27 Klockan: 13:36:12

insomnia

mm inatt igen.. det börjar bli en ful ovana. ungefär 3-4 nätter per vecka ligger jag o vrider o vänder på mig, går upp på toaletten. blir sur på pierre som på nått lustigt sätt kan somna så fort han lägger huvudet på kudden.. det är ingen höjdare detta. och jag har dessa problem vardag som helg och även under min semester. det är inget kul..

förr hade jag svårt att somna tyckte jag men somnade oftast inom en timme då. de senaste ca 3 åren, nja lite mer till o med så ligger jag vaken till ca 3-3.30.. sen somnar jag o klockan ringer runt 6.. usch.. vissa nätter sover jag inte alls o vissa somnar jag duns på.

jag kan inte få ihop det. sen kan det vara en period på en, två veckor som jag sover underbart på.. så det finns ingen logik alls. snart ringer jag läkaren o snyftar till mig lite tabletter..

  längtar så tills denna period börjar igen..

Kommentarer
Postat av: Jessica

usch loppan inga tabletter men förstår de börjar kännas som ett MÅSTE ja skulle bli tokig om ja vore dig, vet ju själv de lilla ja har, får passa på att sova nu för de kommer ja ju inte kunna sen med bebis, tack för igår älskar dig puss

2006-02-28 @ 10:18:55
URL: http://jezziee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0