Publicerat: 2006-02-26 Klockan: 11:26:09

helgen

ja nu är det söndag. IGEN. hur kan helgerna försvinna så fort? och ändå slutade jag 13 i fredags. det är ett mysterium det där. fredagen tillbringade pox o jag på stan. köpte material till inbjudningskorten som vi nu har börjat med. sedan åkte vi och hälsade på jecka ett tag.

igår fixade jag här hemma. sedan åkte vi till carro och firade henne. det var riktigt kul att umgås med hennes närmsta. vi blev kvar där längre än vad vi tänkt för vi hoppade över festen vi skulle gått på då det visade sig att alla killar hoppat av så pox skulle blivit ända killen.

idag ska jag fixa lite med inbjudningskorten när pox jobbar. sedan ska vi nog till syrran ett tag.

idag har det gått en månad och fem dagar sen michan lämnade oss. vart tiden tar vägen det har jag ingen aning om....

älskar dej älskade snuttunge

   carro o jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0