Publicerat: 2006-02-16 Klockan: 13:10:00

gullungar

oh.. idag värmdes mitt hjärta.. pox gick till jobbet.. strax därefter plingade det på dörren.. där stod sadde.. visste inte om jag skulle öppna eller inte men jag gjorde det tillslut.. så sa han att barnen hade gjort teckningar till mig o att de var nere i trappan. han fråga om de fick komma upp o de fick de..

upp kommer 5 av mina godingar från jobbet.. vilka blickar o vilka kramar.. är du sjuk jossan? är du ledig?.. nja nått mellanting..

de sökte igenom lägenheten o V kom o frågade; var är din päär? han har träffat pox på jobbet ett par gånger o saknade honom.. de åt upp det enda kexpaketet jag hade (o nånsin kommer att äga)..

o så fick jag bamsekramar när de skulle gå oxå.. speciellt av M...

tack ungar för att ni kom.. ni underlättade min dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0