Publicerat: 2006-12-10 Klockan: 20:11:24

sthlm with mom

yepp yepp.. helgen var soft o skön.. sweet.. åkte till sthlm med mamsen igår.. vi skulle väl shoppat loss som vi brukar kunna göra.. jag gjorde av med 600 kr o mamma med typ 200.. haha.. men mysigt hade vi.. det ironiska är att jag spenderade mer pengar idag på 45 min i norrköping än 6 timmar i sthlm.. shoppade en tubtop till nyår.. så fin! blev kär...



har ni sett så svart michael jacksom en gång i tiden var.. faschinerande!

idag har vi firat syster min som fyller 35 på fredag.. kalas med släkten.. på lördag blir det party!! efter kalaset med den grymt goda maten så färgade jag håret på min syster o på deras köksbord.. tyckte nämligen att det också behövdes piffas upp lite.. "oh nej vi behöver inte hålla till i badrummet.. nej nej det är lugnt.." hmm... *sorry*



veckan som kommer är fullspäckad...

må: planeringsdag på jobbet..middag hos carro med erika o jecka
ti: jobb o sen julfest på grand hotell med jobbet
on: jobb o dubbelpass träning
to: jobb o sen middag hos mig med ett gäng
fr: jobb o lilljul hos milla o osse med the gang
lö: syrrans fest o utgång
sö: divazavslutning på o´learys

yihaa.. det var den veckan det..

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha...mysigt.

2006-12-10 @ 20:13:20
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Anonym

gå in på http://gratisgen.se/ och bli medlem!
jag vill såå gärna ha något därifrån!
man behöver bara värva 7 personer och få dom att samla ihop 1 poäng så får man det!
50 000 personer är redan medlemmar och det enda dom tjänar på som har det är att vi agerar som deras sponsorer.
bli medlem och skriv in min kod där det man ska skriva in personen som värvade en. koden är 48616

2006-12-10 @ 20:16:11
URL: http://gratisgen.se/
Postat av: Annah

men.. åker du till sthlm utan att säga till :( hade vart kul att synas nån gång iaf :)

2006-12-10 @ 22:19:20
URL: http://glitterflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0