Publicerat: 2006-12-27 Klockan: 12:22:35

juldagen

hmm...


ja skydda sig är bra att göra.. charlotte o maria.. magnus o jag "fifulrar"..

förfest hos charlotte.. det var mycket trevligt..kommer sakna dig enormt mycket när du snart drar från mig ska du veta.. *buhu* men men nästa julaftons kväll slår jag följe till magnus på natta iaf.. ja det är ju bestämt nu!


mingel mingel.. crazyeye så söt.. klapp på huvudet... glada trion...

mmm vi hade kul o showade lite som vanligt...


på g att dra vidare...

kvällen var fortfarande ung när vi bestämde oss att dra vår kos åt palace.. trodde vi.. det blev teaterbaren o leche.. men mest tid kanske vi ändå spenderade på..... ---->


queens corner...

oh ja.. favoritbilden från denna kväll följer här.... den summerar det mesta.. haha.. 2 halvvrickade girls o en poserande magnus...

41390-1351

ja det var den juldagen.. idag jobbar jag hemifrån med hemsidan.. imorn ska jag öppna o sen ska sadjad göra något för o med mig.. spännande.. min sista julklapp.. sen är det jobb en dag till o efter det är det ledighet i 4 härliga dagar till.. yihaa!!

ni som ej hunnit läsa min julaftons blogg.. be awere.. den är här nedan... puss puss

Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

Nej men...döm min förvåning när jag såg Maria Norlövs vackra anlete. Hoppas ni ´hade kul. Själv kom jag aldrig ut,spelade kort hela kvällen istället!

2006-12-27 @ 15:08:32
Postat av: Anonym

oooj... vad snabbt det gick! Är du nu tillsamanns med sadde nu?

2006-12-27 @ 20:29:12
Postat av: Josefine

me love anonyma kommentarer.. ja jag är tillsammans med sadjad nu!

2006-12-27 @ 20:42:36
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis! När ska ni gifta er?

2006-12-27 @ 22:28:04
Postat av: Ann-sofie

Hej!! Allt bra med dej?? Är du tillsammans med killen i mörkt hår?? Han ser lite bekant ut. Han kan inte ha gått på Enebyskolan va?? Ha det bra!!

2006-12-27 @ 22:52:25
URL: http://annsofie83.blogdog.se/blog.html
Postat av: Josefine

ja du anonyma skrivare.. tack för grattiset. må hända att det känns aningens sarkastiskt. då vill jag bara klargöra en sak. vi var två om det tidigare äktenskapet och vi var två som valde att gå skilda vägar samt att vi är två om att ha gått vidare. var det ett ärligt grattis som jag dock betvivlar så säger jag ett ärligt tack. // jossan

och hej ann-sofie.. ja jag är tillsammans med den mörkhåriga och nej han har ej gått på eneby. kram

2006-12-28 @ 09:00:14
Postat av: toker

Hej!

låter som om du haft en bra helg! Kul
Sköt om dig

2006-12-28 @ 15:28:47
URL: http://toker.blogg.se
Postat av: jecka

hejsan gummiz verkar som du haft det roligt och en bra julhelg vi hörs ju av, jag måste uppdater min blogg med har varit så dålig på de puss

2006-12-29 @ 10:40:33
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0