Publicerat: 2006-12-17 Klockan: 20:07:59

fullproppade veckan del 3

ja nu kommer den sista delen av denna triologi! kanske den mest spännande då det är slutspurten på veckan..

lördagen; började med att jag segade hemma o softade i sängen.. tog en promenad i min ensamhet o mötte milla o osse som var finklädda o skulle på dop. det ska tilläggas att jag var långt ifrån finklädd.. hem o göra mig fin. pappa hämtade mig o skjutsade mig till syrran där hon var i full fart med att fixa inför festen. jag hjälpte till med sallad, hennes hår o dylikt. strax efter 18 kom gästerna. vi pratade åt o drack.. blev nostalgiska o lyssnade på 23 till. by the way syrran jag jobbar den 27 men jag kanske hänger med till palace men i nyktert tillstånd.. skulle ju vilja hoppa loss lite! tog taxi vid tolvtiden till palace där vi mötte pierre o danne i kön. in på palace o RÖJA loss till lasses bodega. heter de så? ja det var iaf ett röj utan dess like.. fullt ös! mötte upp sadjad vid tvåtiden o spenderade resten av tiden med honom på palace.




söndag; vi vaknade ett par gånger under förmiddagen men vid tolv bestämde jag mig för att gå in i duschen om jag skulle lyckas bli människa igen.. fredrik kom o hämtade oss o var så snäll o skjutsade mig både till syrran o milla. tack tack.. hem o dö ett tag.. släpade mig till o´learys där det var dags för divazavslutning. jättemysigt att träffa alla..nästan alla tyvärr var inte morsan med. men vi åt, bytte julklappar o pratade. jag lyckades få carros julklapp! jättefin ljusbehållare från rum o interiör. nu har jag precis pratat i telefon med sadjad o ska dammsuga innan jag ska unna mig att se på en josefine film med min nya tv o bioljud!! yihaa.. undra vilken jag ska välja.. beslutångest..



ja o så har jag ju gjort ett pepparkakshus också.. o såhär svettig blev jag efter det..



hihi förlåt  milla.. det är inte alls jag som gjort det utan min underbara vän milla!!

veckan som följer blir inte så mycket lugnare men mindre social o mer träning!

må; jobba o sen ett pass box o ett pass vattengympa
ti; jobba o sen ska sadjad o jag gå på en fotoutställning på arbetets museum o sen ut o äta
on; jobba o sen ett pass cirkelträning o ett pass box
to; jobba, göra naglar o sen ett pass box
fr; jobba, åka o handla med mamma  o sen kommer jecka till mig. dricka o sen till teaterbaren o äta o festa.
lö; gå till mamma o pappa o fixa lite. gå långpromenad. vila.
sö; ja o så blev det ju jul i år igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja faaan så snygg ljuslyktan är! ska köpa en till mig själv också! men jag är superlycklig över min bok, ska sätta mig och läsa nu! puss

2006-12-17 @ 21:42:46
Postat av: Annah

yey fullt upp märker jag :) Hoppas du får en riktigt mysig jul!!

2006-12-18 @ 10:16:28
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: jecka

härligt gumman verkar som du får en skoj vecka speciellt fredag kväll,. gaah vad du ska träna tokfia =)

2006-12-18 @ 12:36:24
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0