Publicerat: 2006-12-14 Klockan: 15:11:17

fullproppade veckan del 1

ja nu har jag kommit till lite mer än mitten av denna fullproppade vecka.. dock är det bara roliga saker (jaja nästan iaf) som döljer sig bakom ridån..

måndags; då var det planeringsdag på jobbet som faktiskt flöt på bra! sedan åkte jag till caroline där erika också var o snart kom även jecka. jecka o jag bjöds på god tacos o sedan mumsiga chokladmuffins.. yummie!! hundarna ville vara med på ett hörn och så var det även allmän utdelning på smink! tusen tack för denna kväll, den var perfekt!



tisdags; jobb jobb.. sedan var det bara att åka hem till duschen. karin kom hem till mig en sväng o vi kikade på kort. sen mötte vi upp vica o begav oss till grand hotell. där vankades julbord och show. alla var så fina och det var riktigt mysig stämning.. om det inte hade varit för det faktumet att jag visste att jag skulle upp tidigt o ha luciafirande på jobbet..



onsdags; ja luciafirande på jobbet.. de var suveräna! sedan begav jag mig till badet o tränade cirkelträning en timme o sedan box en timme med sarah. kul! lite öm i kroppen idag men men det är bara bra!!

41390-1269

idag torsdag hade jag mitt sista utvecklingssamtal på jobbet.. ja jag vet det var sent men det var faktiskt om barn som nyss började på förskolan. sedan har jag hunnit med o tvätta, ta emot fastighetsskötaren o styrt lite. ska snart handla o förbereda inför tacoskvällen. de fotona kommer i fullproppade veckan del 2 sen.. som sagt detta blir en spännande följetång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0