Publicerat: 2006-04-19 Klockan: 21:44:26

utmattning

jag är helt slut.. igår var det fisk på jobbet likamed att josefine åt 1 potatis o en banan till mellanmål. det blev inget på kvällen för jag var lat. idag var det isterband o potatismos på jobbet likamed att josefine åt en gaffel potatismos o sedan fick jag kväljningskänslor. efter jobbet var det ett stenhårt boxpass o efter det var jag helt orkeslös.. blaha..

men gissa vad en falafelrulle kan göra efter 2 dygn av knappt nån mat.. den gör så att man mår illa kan jag säga.. nej hädanefter får jag inte vara så jävla lat.. äter jag ej på jobbet så får jag lov att fixa nånting hemma..

nu är lostpausen slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0