Publicerat: 2006-04-23 Klockan: 20:23:17

sol i 2 dagar

ja fan vad lyxigt alltså. underbart med värmen o solen. hoppas att det håller i sig nu. igårkväll åkte vi o köpte en elgrill o grillade på vår balkong! *nice*

idag har jag GÅTT ut till landet. faktum är att det faktisk bara tog 40 min likamed att det är ungefär 5 km dit. så när jag kan springa den sträckan utan att stanna är jag redo för vårruset likamed att vårruset kommer komma alldeles för snabbt denna gång.. huh vad har jag gett mig in på.. ja väl ute på landet solade jag. det var nog allt av nytta jag gjorde. mina medmänniskor klagade på mig o tyckte att jag var lat.

nu har vi precis kommit hem från sörping där vi har firat birgitta. jag har nostalgi känsla från min o carros 25 årsfest.. vi har nämligen pratat födelsedagar o för fan jag blir ju 26 denna gång. hemska tanke..

 

Kommentarer
Postat av: JESSICA+EVELINA

Så himla duktigt vännen gå ända till landet =) förstår inte hur du orkar springa bara, hoppas ni hade de mysigt på landet härligt väder o allt ju puss

2006-04-27 @ 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0