Publicerat: 2006-04-24 Klockan: 18:05:07

jaha det var den lönen det.. haha..

nej inte riktigt så illa men nästan..

josefine får imorgon ca 12300 på sitt konto. efter de vanliga räkningarna o utgifterna på 8300 så är det bröllopsspar, jäkla fula skor som jag köpt på jobbet.. (fula men sköna), prylar från sexpartyt o sen så var josefine på stan idag en kortis.. o handlade 3 par skor..hmm..

lägg till att vi ska ut på fredag, vi ska ut nästa helg, helgen efter det ska vi bowla o käka ute o helgen efter det kanske vi ska ut... ja då var det alltså utgång 4 av 4 helger.. det blir alltså en plus minus noll budget som chefen skulle kallat det.. haha...

näe men jag ska väl överleva denna månad med. det brukar jag ju göra. bara nu när jag ändå nämner att vi ska ut så himla mycket.. 4 av 4 helger (MYCKET OVANLIGT FÖR ATT VARA JOSEFINE)  så måste jag säga att vi ska ut den sista helgen oxå.. den innan cypern. men då är det ny lön så det räknar jag inte med på denna budgeten...


ja ja man lever ju bara en gång så vad fan!!




Kommentarer
Postat av: JESSIXCA

ÅhH VAD HÄRLIGT MED SÅ mycket pengar =) våran löneökning är inte klar som vanlig fy faan =)oj oj 4 utgångar i rad jävlar i havet du är en riktig party prinsessa

2006-04-27 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0