Publicerat: 2006-04-07 Klockan: 17:15:20

helgen

yihaa! jag har sovit halvbra 2 dagar i rad! underbart.. så nu är jag glad o känner mig mer trött än någonsin.. tehe.. jag har med andra ord fått smak på sovandet..

idag har pox varit ledig. o när jag kom hem så var det dammsugat, dammat, tvättat o diskat! han hade hämtat ut våra ringar som varit o blivit omgjorda o storhandlat! oh så skönt...

snart kommer erica o petter hit på tacosmiddag. vi ska även kika på bröllopsfoton eftersom det är petter som ska få den stora äran den dagen..

nu sitter jag o kikar i bröllopstidningar o klipper ut frisyrer för imorgon hos linda ska vi bestämma o prata lite om det.

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0