Publicerat: 2006-04-17 Klockan: 10:05:05

fru Tauberman

japp så blev det.. jag skrev på papprena igår.. Josefine Tauberman. Josefine Karin Tauberman. That´s me.. även om der inte låter som jag så är det jag.. men som jag sa till  pierre fråga mig om 10  år så kanske jag har vant mig vid detta.. *hmm*

vi gjorde faktiskt den premilinära bordsplaceringen igår.. det var ju skitkul.. vi fick tänka till hur alla var som personer o vilka intressen. vilka som är mer pratiga o vilka som är blyga.. vi valde mer efter hur folk är som personer än efter intressen då vi vet att man pratar sällan om sina intressen som man har "gemensamt" sådär.. många som har gjort bordsplaceringar o tänkt o tänkt på intressen o så visar det sig i efterhand att de ej ens nämt det. men vi tog mer efter personer o sen såklart intressen oxå..

men det är 6 stycken som är osäkra kort.. kanske till o med 7... så efter det 5/5 (sista osadag) så får vi kolla över det en gång till...

idag ska pierre jobba o jag ska ta en promenad till mamma o pappa.. sen åker vi nog ut till landet o krattar det sista.. ikväll blir det donnie darko o cityakuten..

41390-44  Josefine Tauberman

Kommentarer
Postat av: vendeley

gud vad skönt att du iaf bestämt dig! grattis till beslutet! ;)

2006-04-17 @ 20:43:34
Postat av: Erika

jag längtar maaaassor till bröllopet fru tauberman! :-)

2006-04-18 @ 08:00:40
Postat av: Hillevi

Skönt att du har bestämt dig :) Jättefin bild på dig!!

2006-04-20 @ 11:02:34
Postat av: Elin

Hej!
Jag heter också Tauberman :)
Får gratta till det nya och ovanliga namnet :D

2007-10-03 @ 17:01:21
URL: http://tauberman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0