Publicerat: 2006-04-03 Klockan: 20:48:24

det närmar sig...

ihhhhhhh.. ja nu närmar det sig.. snart är det bara 4 månader kvar. på onsdag. folk har börjat tacka ja nu o det är spännande.

idag var mamma o jag på stan o jag köpte en bh, 2 trosor o strumpband. köpte även halsband o örhängen. sedan var jag o lämnade in livet som hon nålade in o ska sy färdigt tills på måndag då jecka o jag ska dit. o vem vet kanske även carro.. näe hon jobbar då o hennes klänning är ju redan beställd! på måndag ska jag även ta med mig smyckena o kjolen så ska allt provas ihop o den rätta underkjolen o så.

nu ska jag troligtvis ej ha någon tiara. det blir nog en limegrön kalla istället. mm... i belivie so.. ska ju till linda (frissan) på lördag så jag får prata med henne. håret kommer bli aningens ljusare iaf.. jag längtar så efter att få klippa av mig håret en ca 20 cm.. det ska jag göra första klipptiden efter bröllopet!

oh det är en massa kul att se fram emot nu!

* erikas födelsedagsfest
* påsken - ledighet, landet o familjemiddagar
* barnvakt o valborgsfirande
* sista osadagen den 5 maj! då kan vi verkligen börja planera!!
* vårruset
* linda från götet kommer hit den 27/5
* vi åker till cypern vecka 22
* sara o jontes bröllop (som jag har klänning till nu tack vara mammas inköp.. tehe!!)
* pox o mitt kalas
* semestertider
* camilla o oskars bröllop
* vårt bröllop
* vår resa
* en massa till ska få barn!!

underbara tider med andra ord!!

Kommentarer
Postat av: jessica

hejsan ojsan vad saker att se fram emot vad skoj,.en massa ska ha barn står de sist,nu blir ja nyfiken vilka? kramar

2006-04-06 @ 08:14:50
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0