Publicerat: 2006-04-18 Klockan: 18:10:27

bloggutmaning

 Bloggutmaning.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
..”ifrån att både hon och Patrik längtade efter detta barns ankomst…”

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Gardinen

3. Vad var det senaste du såg på tv?
45 minuter igår. Om en kvinna som blivit lämnad av sin man o efter 13 år kom han tillbaks till ”livet”.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17.54 (17.56)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Pierres dator som surrar ännu mera o lite bilar på vägen utanför

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick hem från jobbet.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Mina bevakade bloggar.

8. Vad har du på dig?
Jeans o skön tröja.


9. Drömde du något inatt? I så fall – vad?
Mmm.. en underbar dröm…


10. När skrattade du senast?
För en sekund sedan av ett mess från Sadde.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
3 filmplanscher. Kill Bill, The Shining o Pulp Fiction

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nja inte mer än mig själv i spegeln…

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Som den ”fylla i” nörd jag är så älskar jag sånt här!

14. Vilken var den senaste film du såg?
Donnie Darko.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Lösa in skulder, köpa resor o ett hus!


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Oj då vad vet folk inte om mig.. Jag har varit inlagd på sjukhus i 2 veckor i mitt liv..

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Nej, nej, nej... En sådan överseriös fråga kräver ett dygns betänketid. (kopierar Fade_s  svar)

18. Tycker du om att dansa?
Ja

19. George Bush?
Nej

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Nathan o Elina

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Nja

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Det trodde du inte va??

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Carro, Erika, Jecka o Hillevi

  a lots of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0