Publicerat: 2005-12-30 Klockan: 10:49:09

ups and downs..

igår var en mysig dag.. jag, syrran o mamma var på stan o lunchade o gick o myste. vi skulle boka romresan. men det visade sig att vi bara skulle få vara borta ca 2 o en halv dag av de 4 betalda. o då skulle det kosta 5700 per person.. för 2 o en halv dag utanför fotbollssäsongen.. nja.. så vi tänkte om lite.. rom kommer ändå jag o pierre åka till under fotbollssäsongen någon annan gång. så mamma ska bestämma nått nytt, hon var inne mycket på de olika span som finns. men herregud mamma o pappa har ju varit på varje spa ju.. jag la in en längtan om köpenhamn torsdag-söndag istället.. då blir det mys på resturanger, fik o strosa runt oxå.. jag hoppas att hon tänker över det.. men det skumma är ju att det blir ju samma summa oxå..

sen åkte vi 3 till sörping med en massa muffins o hallongrottor (michans favorit). där möttes vi av en michan som inte hade någon down just nu utan en stor jävla up!! första gången sen efter beskedet jag sett henne så pigg o alert.. hon småskrattade till o med.. det var som natt o dag från tisdagen på mates.. skönt att se livet i hennes ögonigen.. mamma o syrran blev ju lite förbryllade då pierre o jag berättat om hur hon brukar vara.. men glada att de fick träffa en pigg tjej!

men på kvällen kom oluskänslorna igen.. de som kommer när michan växlar i hur hon mår. jag blir ju oxå fundersam.. samtidigt som det var så härligt att träffa henne såhär så känns det som man blir snuvad på henne då.. igår visade hon ju lite av sitt gamla jag... o då vill jag ha mer o mer av det!! då blir det så mycket jobbigare att tänka att hon ska lämna oss..

jag hatar detta.. jag vill bara att allt ska bli så "normalt" som det kan igen.. men detta är livet o livet hade lustiga vändningar åt oss i denna familj...


  min kära syster jessika

Kommentarer
Postat av: Jessica Davidsson

Så himla skönt att mochen var uppåt igen de måste vara härligt att se, Önskar nästan att ja var med och såg de. De verkar ju som ni hade de skoj där ute i sörping vad gottit med hallongrottor och muffins. Snart är de nyår de måste vi fira puss

2006-01-01 @ 08:59:23
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0